fredag 15 oktober 2010

Vilka pets finns det i guilden?

Vi ska börja med de petsen som finns just nu, pets är också viktiga i en guild!

Först har vi Supermördare som Kitty har haft sen i början, trofast och ja det är en katt, vem fan gillar inte katter? I detta guild älskar vi katter så Supermördare är en klar stjärna i gänget!


Finns det fler då? ja en till banne mig! Jag gillar egentligen inte att ha en massa pets i stallet som man aldrig ändå använder, men nu med den nya patchen så kan man faktiskt ha med sig upp till fem pets åt gången och då kände jag att jag lika gärna kunde utnyttja den möjligheten. Det här är Puss, vi har ingen riktig relation än då jag nyss skaffade henne, men hon var trots allt så pass ful att jag kände att jag ville ha honan. Tror fan att alliancefittorna kissar på sig när de ser henne! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar