måndag 25 oktober 2010

Fashion

Hej bloggen!! Idag har jag haft fullt upp! Va i en massa HC's och latjade runt, sen så bestämde jag mig för att prova på att vara tank ett tag. Men som alla vet så kan man ju inte ha på sig vilka kläder som helst, man vill ju inte se ful ut! (hatar fula belfs, alla försöker bara se ut som mig men dom lyckas inte) Hur som helst bestämde jag mig för att gå på en shoppingtur i Dalaran och jag hittade ett par fina grejer jag tänkte visa för er läsare ;P

 Vi kan börja med den assnygga kjolen jag köpte i en affär som jag hittade bredvid banken. Av märket Lightsworn, då jag såg den där så tänkte jag ba: Asoo den måste jag bara ha! Så jag köpte den, den var ganska dyr 1100 justicepoints men "vill man vara fin måste man vara rik" som jag alltid brukar säga :P
      På överdelen har jag en matchande tröja, även av märket Lightsworn, hittades i samma affär som kjolen, blev bara såå lycklig..  Sen köpte jag det Überssnygga svärdet och skölden nere i kloakerna på någon sorts svartmarknad!



Tycker att det är så snyggt att mina tillhörande axelvaddar har en liten "spark" i sig, lysande!
Aja, det var allt för mig idag! CHACHA BLOGGEEEEN!!=D <3  


Snyggast, starkast, sexigast! Klusterbomb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar