tisdag 26 oktober 2010

Guildparty!

CHACHA BLOGGEN!!

Kvällen började bra! Kluster och Kitty hade en dancebattle mot fiende guilden Nephilim. Jag tror att vi vann för vi var sexigast, Huggez joinade dansen senare, men då hade jag så kul att jag glömde ta bilder!


Senare på kvällen hade Kluster, Huggez och Koibito hade guildparty, tråkigt att det var så många frånvarande då Kluster hade bestämt sig att bjuda laget runt! Men alla kan inte vara party! Svikare eller inte svikare, vi hade kul i alla fall!



                               
Ett tidigt skede av kvällen, innan saker spårade, efter det tror jag att ingen kommer ihåg något, men jag lyckades ta bilder senare, och mer pinsamt kan det inte bli!





Oförskämt av Huggez att göra en spyfontän över Kluster, riktigt äckligt om jag får säga det själv, så håll er borta från honom ifall han är med på fest!! :(






Senare under kvällen bjöd Kluster, Koibito på middag och sen blev det lite mer alkohol på det!
Vi båda blev lite sugna på att hoppa i säng med Greger, hennes blåa man, med snygga armband!



Så vi gick upp till övervåningen för att avsluta natten med Greger tillsammans,minns att han var blyg för att visa sig naken så han gömde sig bakom gardinen! Men inte långt efter det har jag inget minne, för jag däckade!





Vaknade dagen efter, ensam i en annan säng, jag kände mig sårad och sviken, men antar att det inte var hennes fel! Kan inte rå för att jag låter som ett tåg då jag sover! :(
  Tror att jag måste könstesta mig nu, vem vet vad jag kan ha blivit utsatt för! :(

Snyggast,starkast, sexigast! /klusterbomb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar