måndag 18 oktober 2010

Sholazar basin och tvättbjörnsfolket

Idag tog jag en utflykt till ett nytt ställe, Scolazar Basin. Eftersom Borean Tundra är så satans norrländskt så var det rätt trevligt att hitta en djungel, och en ännu trevligare överraskning var att träffa TVÄTTBJÖRNSFOLK :D


Tvättbjörnshunter!  
De attackerade inte och vill gärna bli exhalted om det går med dessa små sötingar!
Fortsatte vidare och såg ett annat coolt djur.



Liksom, vaffan en blandning mellan hästzebra och giraff? Jag kallar den i alla fall för crazy giraffo, ni får kalla den vad ni vill men den är fan inte logisk men jävligt cool ändå. Fortsatte vidare och blev attackerad av en fittig ally, det var mindre kul. Någon dag får jag min hämnd...

Såg något jaguarliknande i fjärran och eftersom jag kan ha fem pets åt gången nu, eller fyra, så tänkte jag se om det var något värt att tämja. Men jag gick lite för nära:

 Ser ju nästan ut som att stackars lilla Supermördare blir alldeles uppäten :( men eftersom jag är en skillad hunter så räddade jag hans liv. Det blev han glad över. Ryktet spred sig om tvättbjörnsfolket jag hittat så jag fick lite tillökning i min flock en snabbis


Av självaste Tamakii, ingen beskrivning på honom än, men den kommer då Frida känner sig manad! Hoppas ni gillade denna rundvandring och besök gärna tvättbjörnsfolket och hälsa från Kittylicious!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar