fredag 15 oktober 2010

Angående bloggen och guilden

Vi är inte hardcorespelare direkt, vi spelar för att det är kul. Så gnäll om gear osv undanbedes. Vi har bara två 80's i guilden, grattis Frida som blev 80 idag med Koibito :D och grattis Rosita som flyttat över klusterbomb till våran server och ja, hon är 80. Vi har som mål att alla ska bli 80, i sin egna takt. Vi är för det mesta ett socialt guild och just nu försöker vi få vänner att flytta över vissa karaktärer till våran server och spela med oss och ha kul! Vi försöker även få tjejkompisar som inte har så mycket erfarenhet av att spela, för tjejer kan de med!
WoW har fått en sådan konstig stämpel, jag var en av dem som tyckte att det var en waste of time och inte förstog meningen med det. Nu förstår jag mer, ser det som ett roande tidsfördriv och jag lär mig saker, t.ex bättre engelska och även lite ledaregenskaper. Lär mig att hantera stressfyllda situationer och taktiska knep.

Därför kommer vi lägga upp saker i bloggen som vi själva tycker är kul! T.ex historier om våra karaktärer, slänga in en massa humor och lite tankar angående spelet. Hoppas ni uppskattar detta ändå. /Vanessa - Kittylicious&Catalcoholic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar